Logo JSM

Uwaga – potwierdzenia sald

W związku corocznie z przekazywanym Państwu, za pośrednictwem indywidualnych skrzynek kontaktowych, drukiem potwierdzającym saldo Państwa rachunku w Spółdzielni na dzień 30 września 2024 r. zwracamy się z uprzejmą prośbą o dokładną weryfikację wzajemnych rozrachunków.

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w ewidencji  wzajemnych rozrachunków (naliczenia, wpłaty) prosimy o pilny kontakt z Działem Czynszów JSM, w szczególności jeżeli w wykazie wpłat stwierdziliście Państwo brak zaksięgowania lub nieprawidłowe daty zaksięgowania dokonanych wpłat gotówkowych na poczet naliczeń czynszowych.

W takim przypadku poniżej zamieszczamy druki reklamacyjne za pomocą których, za pośrednictwem Spółdzielni,  będą Państwo mogli dokonać reklamacji składanej do Oddziału PKO BP w Jaśle, który prowadzi i obsługuje Państwa indywidualne rachunki (subkonta).

W przypadku dokonywania wpłat gotówkowych w innych placówkach niż w Agencjach PKO BP prosimy reklamację sformułować odpowiednio. Do Spółdzielni prosimy zgłaszać się z książeczką opłat czynszowych, w których znajduje się potwierdzenie dokonania wpłaty gotówkowej.

DRUKI REKLAMACYJNE DO POBRANIA: